Zdrowie i UrodaMama i ja świętuje 22 urodziny Autor Redakcja Kobieta na Czasie Opublikowany 6 min czytania0 0 967 Opublikuj na Facebook Opublikuj na Twitter Opublikuj na Google+ Opublikuj na Reddit Opublikuj na Pinterest Opublikuj na Linkedin Opublikuj na Tumblr W tym roku Mama i ja obchodzi 22 urodziny. „Od pierwszych chwil, na całe życie” to hasło obrazujące ideę marki stworzonej po to, by wpierała kobiety w jednym z najpiękniejszych doświadczeń – macierzyństwie. Zdrowe życie zaczyna się od dobrej wody, dlatego ważne, by była ona w pełni bezpieczna. Dotyczy to zarówno kobiet w ciąży, mam karmiących piersią, jak i niemowląt oraz małych dzieci. Niegazowana woda źródlana Mama i ja od 1998 r. jest wydobywana ze źródła bijącego na obrzeżach Słowińskiego Parku Narodowego, a o jej stabilny skład fizykochemiczny i mikrobiologiczny stale dbają nowoczesne laboratoria i niezależne placówki badawcze. Jako woda o niewielkiej zawartości sodu i niskim stopniu mineralizacji, Mama i ja jest znakomitym uzupełnieniem codziennej diety mam i ich rodzin.Od początku istnienia marki jednym z priorytetowych działań było dbanie o edukację dietetyczną. Rozwijanie świadomości społecznej w zakresie zrównoważonego odżywiania niemowląt i małych dzieci oraz podkreślanie konieczności nawadniania organizmu zapewniło wodzie Mama i ja stabilną pozycję na rynku oraz zaufanie klientek.Woda Mama i ja w nowych opakowaniach Fot. Mama i jaKluczem do sukcesu była wnikliwa analiza potrzeb oraz przemyślana strategia. Zaowocowało to podjęciem działań, mających na celu zwiększenie komfortu kobiet: woda Mama i ja pojawiła się w szpitalach położniczych, a położne i ciężarne mogły uczestniczyć w warsztatach oraz tematycznych konferencjach.Jednym z wyzwań było stworzenie zupełnie nowej kategorii napojów dla dzieci: wody źródlanej jako alternatywy dla słodzonych soczków i herbatek z dużą zawartością cukru. Dziś zrównoważone i odpowiedzialne podejście do żywienia dzieci wydaje się oczywiste, jednak na początku lat 90. była to nowość. Mama i ja konsekwentnie budowała pozycję produktu specjalistycznego, uczestnicząc w ogólnopolskich akcjach edukacyjnych.Cel został osiągnięty – Mama i ja jest dziś flagowym produktem firmy, a pierwsze z klientek zostały już babciami. To, że marka towarzyszy kolejnym pokoleniom kobiet, świadczy o znakomitej jakości wody, etyce i uczciwości komunikacji. Hasło „Od pierwszych chwil, na całe życie” potwierdza, że woda Mama i ja jest blisko macierzyństwa, tworząc z kobietami unikalną, mocną relację, opartą na zaufaniu i bezpieczeństwie.Idąc z duchem czasu, marka odświeżyła wizerunek. Nowoczesne logo jest inspirowane krojem dziecięcego pisma, a na etykietach pojawiły się zdjęcia, przedstawiające niepowtarzalną więź, łączącą mamy z pociechami. Skład niezmiennie pozostaje ten sam, podobnie jak pojemność opakowań: 0,33, 0,5 i 1,5 l.Woda źródlana Mama i ja Cena:1,5 L – cena: 1,89 zł0,5 L – cena: 1,49 zł0,33 L – cena: ok. 1,35 zł——————————————————————————————————————————————————————Mama i ja to marka źródlanej wody niegazowanej. Produkt przeznaczony jest w szczególności dla niemowląt i małych dzieci, kobiet w ciąży oraz mam karmiących piersią. Mama i ja to marka należąca do firmy WOSANA S.A. Początki firmy sięgają 1991 roku, jej siedziba mieści się w Andrychowie. Najwyższą jakość produktów zapewnia wdrożony przez firmę system zarządzania bezpieczeństwem żywności zgodny z międzynarodową normą EN ISO 22000: 2008. Mama i ja posiada pozytywną opinię Centrum Zdrowia Dziecka. Produkt dostępny jest w sieciach: Real, Makro, Tesco, Kaufland, Netto, Carrefour, Selgros, Auchan, Eurosklep oraz w e-sklepach dodomku.pl, frisco.pl i bdsklep.pl.WOSANA S.A.PRODUCENT SOKÓW, NAPOJÓW I WÓD ŹRÓDLANYCHWOSANA SPÓŁKA AKCYJNAz siedzibą w Andrychowie przy ul. Batorego 35a, 34-120 Andrychówtel. 033/ 873 41 51fax 033/ 873 41 53e-mail: marketing@wosana.plwww.wodadladziecka.pl