Artykuły sponsorowane LifestyleKolekcja Deni Cler jesień/zima 2021/22 Autor Redakcja Kobieta na Czasie Opublikowany 5 min czytania0 0 1,271 Opublikuj na Facebook Opublikuj na Twitter Opublikuj na Google+ Opublikuj na Reddit Opublikuj na Pinterest Opublikuj na Linkedin Opublikuj na Tumblr La vita è bella! – Kolekcja Deni Cler jesień/zima 2021/22Najnowsza kolekcja Deni Cler na sezon jesień/zima została zatytułowana „La vita è bella”, czyli „Życie jest piękne”. Linia jest odpowiedzią na towarzyszącą nam od wielu miesięcy sytuację pandemii, jednak odnosi się do niej niejako przez zaprzeczenie. Projektanci marki w sezonie jesień/zima mówią kategorycznie: potrzebujemy wytchnienia. Moda w kolekcji „La vita è bella” jest sposobem na celebrację życia. To także ważna kolekcja w kontekście podwójnego jubileuszu, jaki marka obchodzi w tym roku – 50-lecia stworzenia brandu i 30-lecia funkcjonowania na rynku polskim.Najnowsza kolekcja Deni Cler składa się z sześciu kapsuł. Pierwsza z nich, „Let’s party”, zaprojektowana jest z myślą o wczesnojesiennych imprezach i spotkaniach w gronie znajomych. Kolejna – „Back to office” – opowiada o pracy biurowej – ubrania z tej linii zostały stworzone w taki sposób, żeby otulać i wspierać w niekiedy niełatwym powrocie do pracy stacjonarnej. Trzecia kapsuła z kolekcji jesień/zima, „Black label”, to elegancka klasyka – linia została opracowana z wyjątkową konsekwencją monochromatycznej czarno-białej palety. Czwarta część, „Happy shopping”, żartobliwie nawiązuje do powrotu do zakupów stacjonarnych – w tej linii znajdziecie core’owe, ikoniczne płaszcze Deni Cler z wysokiej jakości wełny oraz luksusowe kaszmirowe dresy. Piąta kapsuła, „Give me a hug”, to kapsuła-manifest czasów popandemicznych – mówi o potrzebie bliskości. W tej części dominują miękkie szarości i ciepłe ciasteczkowe odcienie. Zwieńczeniem cyklu jest kapsuła „I can and I will”. Linia ta jest emanacją siły, opowiada o poczuciu sprawczości w niepewnym świecie.Siła kobiet to słowo klucz marki Deni Cler. Włoski brand pojawił się w Polsce na początku lat 90. i wniósł do naszej rodzimej mody zupełnie nową jakość. W pierwszym katalogu, zaprezentowanym na sezon wiosna/lato 1991, pojawiły się ikoniczne garnitury w intensywnych kolorach, uszyte z doskonałej jakości tkanin. Mocno zaznaczone ramiona i podniesiona talia spodni były idealnym strojem dla nowoczesnej power woman. Jakość i włoski sznyt szybko zdobyły uznanie polskich klientek, marka stała się symbolem zawodowego statusu.Od 50 lat korzeniem marki Deni Cler pozostaje jakość.Marka korzysta z tkanin renomowanych włoskich producentów, wśród nich znajduje się między innymi manufaktura Albini, od której Deni Cler pozyskuje wełnę certyfikowaną dokumentem Authentico®. Włoski design i tkaniny Deni Cler łączy z polskim rzemiosłem.DENI CLER to włoska marka należąca do firmy Deni Cler Group S.A., dostępna w 49 salonach własnych i multibrandowych oraz na stronie www.denicler.eu Od momentu założenia w 1971 w Mantui we Włoszech, ubiera kobiety świadome własnej kobiecości, wartości i siły. W 1991 roku marka pojawiła się na polskim rynku, wprowadzając nową jakość w modzie damskiej. Do dziś pozostaje synonimem elegancji, wyrafinowanego gustu, przy jednoczesnej zgodności z aktualnymi światowymi trendami.